Saturday, September 14, 2019

CASH RETRACT? APA NAK BUAT?

Hangpa biasa kena dak masalah dengan mesin deposit CASH RETRACT ni?



Baru-baru ni aku kena. Apa mau bikin? Pendeposit atau Penerima wang kena call customer service bank yang hangpa guna. Haritu aku kena masa guna Maybank punya mesin atm jadi aku call Maybank Customer Service 1-300-88 6688.

Agak leceh jugak la sebab mau nak kena tunggu 3-5 hari bekerja. Aku punya kes kena 3 hari(disamping kena buat follow up setiap hari). Cuma hangpa toksah marah-marah sebab biasa la menatang mesin ni mesti sekali sekala ada problem...

Jadi sentiasalah check resit deposit lepas ni ya. Satgi jadi hal pulak...

Oh ya, selamat berpuasa!

6 comments:

  1. nnti duit tu keluar balik ke??atau sangkut kt dlm mesin je...aq bru kena ni

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Duit tu kluar x.. Saya pon kena yg sama

      Delete
    2. Sy pun kena jgk 3 hri tak msuk blik duit nye macam mne ye nak buat dah pergi bank surah tggu tapi tak ada pun

      Delete